Strategi pemasaran dirangka bagi memastikan produk yg dihasilkan sampai kepada sasaran pengguna. Begitulah strategi pemasaran yang dilaksanakan oleh Nasi Ambeng Wak Minah dari Bandar Tun Razak. Idea delivery service meruipakan value added yang menjadi salah kunci kekuatan produk ini. Peredaran zaman yg mengkehendaki service yg pantas tanpa mengabaikan kealiti telah mencetuskan idea ini bagi membolehkan penggemar nasi ambeng tidak perlu lagi ke restoren, menunggu giliran tetapi hanya boleh memesan melalui tepon. Dalam tempoh 1 jam tempahan anda akan sampai dimuka pintu. Easy bukan? Pagi tadi saya dah pesan Nasi Ambeng dari wak pengusaha ini. Harganya RM5 sahaja termasuk delivery.. Rasanya idea ini boleh diperluaskan kepada produk lain. Cuma kita kena creative..dan jangan kolot sangat dan terlalu negetif bagi memastikan produk n khidmat kita boleh bersaing dalam perniagaan semasa. Think Out The Box
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Site ini adalah dedikasiku terhadap produk tempatan. Memang banyak produk orang kita ni, bukan sahaja saling lengkap melengkapi malah ianya profitabliti, marketabliti, sustainable. Pendek kata..mempunyai identiti tersendiri yang memberi peluang kepada kita untuk bersama sama membangunkan masyarakat tercinta. - The Lover of Local Products
Monday, June 24, 2013
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment
Tinggalkan pesanan anda di sini..