Tuesday, July 30, 2013

Ceriakan Pagi Anda

Salam pagi yang ceria.
Produk-produk IKS yang kami edarkan semakin mendapat perhatian.

Produk-produk seperti biskut jenama MyKukis, Coconut Cookies, Kuah Rojak Kacang Mak Bee, Acar Buah Anee's, Serbuk Asam Boi Ayah Chik, Air Kordial Syawal, Air Berkarbonat Munira, Sos Sambal Kicap Maji dan juga kepelbagaian kerepek juga boleh didapati dengan kami. Ianya khas untuk Aidilfitri ini dan boleh juga dijadikan sebagai tanda kemeriahan di hari lebaran nanti.

Tak lupa juga buku ilmiah berbentuk keislaman yang ditulis oleh Saudara Muhammad Nazir bin Mohammed Khalid, seperti Buku Solat Bestari, Buku Smart Muqaddam, Buku Terjemahan Muqaddam (Juz Amma), Buku Belajar Tajwid dengan berkesan dan Pintar Al-Quran pun kami edarkan. Amat sesuai dijadikan teman sepanjang masa untuk golongan dewasa dan kanak-kanak.

Bagi yang mencintai pokok karas atau gaharu, sudah tentulah Buku 'Gaharu - Komoditi Khazanah' dijadikan rujukan dalam bidang ini yang terbaik berada dalam edaran dan pasaran kami.

Anda berminat tak dengan produk-produk edaran kami ini? Jom kongsikan minat anda dengan merealisasikan produk-produk yang anda inginkan di tangan anda dan bersama-sama kongsikannya dengan orang yang tersayang di hari lebaran.

Hubungi kami dengan sms / whatsapp : 019-3399349 @ 019-2857371 untuk tempahan dan pertanyaan.

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan pesanan anda di sini..